ទស្សនាវដ្តីរចនា
ទស្សនាវដ្តីរចនា
ប៉ារ៉ាសេលដែលបានដឹកនាំនិងពិលសួនច្បារធំ

NI

ប៉ារ៉ាសេលដែលបានដឹកនាំនិងពិលសួនច្បារធំ NI Parasol ដែលមានយីហោថ្មីកំណត់ភ្លើងបំភ្លឺតាមរបៀបដែលវាអាចលើសពីវត្ថុភ្លឺ។ ដោយបញ្ចូលគ្នានូវប៉ារ៉ាស៊ីតនិងភ្លើងពិលសួនច្បារអិមអិនមើលទៅឆ្លាតនៅក្បែរអ្នកស្រូបពន្លឺព្រះអាទិត្យនៅលើអាងហែលទឹកឬតំបន់ក្រៅផ្សេងទៀតចាប់ពីព្រឹកដល់ពេលយប់។ ឧបករណ៍ចាប់យកម្រាមដៃដែលមានកម្មសិទ្ធិ OTC (ពន្លឺប៉ះតែម្ខាង) អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើការផ្លាស់ប្តូរទៅកម្រិតភ្លើងដែលចង់បាននៃប្រព័ន្ធភ្លើងបំភ្លឺ ៣ ឆានែលបានយ៉ាងងាយស្រួល។ អិនក៏ទទួលយកកម្មវិធីបញ្ជាវ៉ុលវ៉ុល ១២ អ៉ីត្រភ្លើងទាបដែលបង្កើតកំដៅបានតិចតួចផ្តល់ការផ្គត់ផ្គង់ថាមពលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ប្រព័ន្ធដែលមានអំពូល LED ០,១ វ៉េលើស ២០០០pcs ។

ឧបករណ៍បំភ្លឺ

Yazz

ឧបករណ៍បំភ្លឺ យូហ្សាគឺជាឧបករណ៍បំភ្លឺដ៏រីករាយមួយដែលធ្វើពីខ្សែពាក់កណ្តាលដែលអាចពត់បានដែលអាចឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ពត់ទៅជារាងឬទម្រង់ណាមួយដែលសមនឹងអារម្មណ៍របស់ពួកគេ។ វាក៏ភ្ជាប់មកជាមួយនូវ Jack ភ្ជាប់ដែលធ្វើឱ្យវាងាយស្រួលក្នុងការបញ្ចូលគ្នាច្រើនជាងមួយឯកតាជាមួយគ្នា។ យូហ្សាក៏មានសោភ័ណភាពទាក់ទាញអ្នកប្រើងាយស្រួលនិងសន្សំសំចៃផងដែរ។ គំនិតនេះបានមកពីគំនិតកាត់បន្ថយភ្លើងបំភ្លឺទៅជាមូលដ្ឋានគ្រឹះបំផុតរបស់វាជាការបង្ហាញសម្រស់ចុងក្រោយដោយមិនបាត់បង់ពន្លឺផលប៉ះពាល់ខាងសោភ័ណភាពចាប់តាំងពីភាពតិចតួចបំផុតនៃឧស្សាហកម្មគឺជាសិល្បៈដោយខ្លួនឯង។

កៅអី

Kagome

កៅអី រចនាដោយ Shinn Asano ដែលមានផ្ទៃខាងក្រោយនៅក្នុងការរចនាក្រាហ្វិនសែនគឺជាការប្រមូលគ្រឿងសង្ហារិមដែកចំនួន ៦ ដុំដែលប្រែជាខ្សែ 2D ទៅជាទម្រង់ 3D ។ ដុំនីមួយៗរួមទាំង“ កៅអីកាហ្គោម” ត្រូវបានបង្កើតឡើងជាមួយនឹងបន្ទាត់ដែលកាត់បន្ថយអតិបរិមាដើម្បីបង្ហាញទាំងទម្រង់និងមុខងារនៅក្នុងជួរនៃកម្មវិធីដែលត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយប្រភពប្លែកៗដូចជាសិប្បកម្មនិងលំនាំបែបជប៉ុន។ កៅអីកាហ្គោមធ្វើពីត្រីកោណមុំ ១៨ ដែលទ្រទ្រង់គ្នាទៅវិញទៅមកហើយនៅពេលមើលពីខាងលើបង្កើតជាលំនាំសិប្បកម្មបែបបុរាណរបស់កាហ្គូម៉ាយ។

កុំព្យូទ័រដែលអាចប្តូរបានក្នុងកុំព្យូទ័រតែមួយ

BENT

កុំព្យូទ័រដែលអាចប្តូរបានក្នុងកុំព្យូទ័រតែមួយ ត្រូវបានរចនាឡើងដោយផ្អែកលើគោលការណ៍ប្តូរតាមតម្រូវការទ្រង់ទ្រាយធំដោយបំពេញតំរូវការអ្នកប្រើប្រាស់តាមរបៀបដ៏ប្រសើរមួយនៅក្នុងដែនកំណត់នៃផលិតកម្មទ្រង់ទ្រាយធំ។ បញ្ហាប្រឈមចម្បងនៅក្នុងគម្រោងនេះគឺដើម្បីបង្កើតការរចនាដែលនឹងបំពេញតំរូវការផ្សេងៗគ្នារបស់ក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់បួននាក់នៅក្នុងដែនកំណត់នៃផលិតកម្ម។ ធាតុប្តូរតាមបំណងចម្បងត្រូវបានកំណត់និងប្រើប្រាស់សម្រាប់ភាពខុសគ្នានៃផលិតផលសម្រាប់ក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងនេះ។ ម៉ូឌុលអេក្រង់បន្ទាប់អាចប្ដូរតាមបំណងត្រូវបានភ្ជាប់ជាដំណោះស្រាយហើយការបូកបញ្ចូលគ្នានៃការគណនាក្តារចុចដែលអាចកែសម្រួលបានគឺ prop ។

ភ្នាក់ងារអចលនៈទ្រព្យ

The Float

ភ្នាក់ងារអចលនៈទ្រព្យ យើងរចនាស្ថាបត្យកម្មផ្ទៃខាងក្នុងនិងទេសភាពនៅក្នុងគម្រោងនេះ។ ករណីនេះគឺជា“ ភ្នាក់ងារសើបអង្កេត” ឈ្មោះរបស់អ្នកវាយតម្លៃគឺ [វីឡាស្កាយវ័ន] ដូច្នេះសូមគិតគូរគំនិតដែលមានឈ្មោះករណីនេះថាជាចំណុចចាប់ផ្តើម។ ហើយគម្រោងនេះមានទីតាំងនៅទីប្រជុំជនស៊ីអ៊ីមេនល័ក្ខខ័ណ្ឌជុំវិញមូលដ្ឋានមិនអំណោយផលមានអាផាតមិនចាស់និងការដ្ឋានសំណង់ផ្ទុយពីសាលាគ្មានទេសភាពព័ទ្ធជុំវិញ។ នៅចុងបញ្ចប់ជាមួយនឹងគំនិតរបស់ [អណ្តែត] ទាញមជ្ឈមណ្ឌលលក់ទៅកម្ពស់ ២ អេហ្វនិងបង្កើតទេសភាពផ្ទាល់ខ្លួនអាងហែលជាន់ដូច្នេះមជ្ឈមណ្ឌលលក់ចូលចិត្តអណ្តែតក្នុងទឹកហើយអ្នកទេសចរឆ្លងកាត់កន្លែងចាក់អង្រែក្រោមធំ។ នៃស្រះនិងនៅជាន់ក្រោមនៃការិយាល័យលក់ដើរទៅជណ្តើរខាងក្រោយហើយឡើងទៅសាលលក់។ ការស្ថាបនាគឺរចនាសម្ព័នដែកការរចនាអាគារនិងការរចនាផ្ទៃខាងក្នុងស្វែងរកការរួមបញ្ចូលនិងឯកភាពក្នុងបច្ចេកទេស។

ចង្កៀង

Hitotaba

ចង្កៀង រចនាដោយ Shinn Asano ដែលមានផ្ទៃខាងក្រោយនៅក្នុងការរចនាក្រាហ្វិនសែនគឺជាការប្រមូលគ្រឿងសង្ហារិមដែកចំនួន ៦ ដុំដែលប្រែជាខ្សែ 2D ទៅជាទម្រង់ 3D ។ ដុំនីមួយៗរួមទាំង "ចង្កៀងតូតាបាបា" ត្រូវបានបង្កើតឡើងជាមួយបន្ទាត់ដែលកាត់បន្ថយអតិបរិមាដើម្បីបង្ហាញទាំងទម្រង់និងមុខងារនៅក្នុងជួរនៃកម្មវិធីដែលត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយប្រភពប្លែកៗដូចជាយានបុរាណនិងលំនាំជប៉ុន។ ចង្កៀងហ៊ីតូតាបាត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយទេសភាពដ៏ស្រស់ស្អាតនៃទីជនបទរបស់ប្រទេសជប៉ុនដែលជាកន្លែងចំបើងស្រូវត្រូវបានព្យួរចុះក្រោមដើម្បីស្ងួតបន្ទាប់ពីប្រមូលផល។