ទស្សនាវដ្តីរចនា
ទស្សនាវដ្តីរចនា
រូបចម្លាក់សាធារណៈ

Bubble Forest

រូបចម្លាក់សាធារណៈ ពពុះព្រៃគឺជារូបចម្លាក់សាធារណៈមួយដែលធ្វើពីដែកអ៊ីណុកធន់នឹងអាស៊ីដ។ វាត្រូវបានបំភ្លឺដោយអំពូល LED RGB ដែលអាចសរសេរកម្មវិធីបានដែលអាចឱ្យរូបចម្លាក់ឆ្លងកាត់រូបបដិមាករដ៏អស្ចារ្យនៅពេលដែលព្រះអាទិត្យកំណត់។ វាត្រូវបានបង្កើតឡើងជាការឆ្លុះបញ្ចាំងពីសមត្ថភាពរបស់រុក្ខជាតិក្នុងការផលិតអុកស៊ីសែន។ ព្រៃចំណងជើងមានដែកថែបចំនួន ១៨ ដើម / ដើមដែលបញ្ចប់ដោយមានមកុដក្នុងទម្រង់ជាសំណង់រាងស្វ៊ែរតំណាងពពុះខ្យល់តែមួយ។ ព្រៃពពុះសំដៅទៅលើរុក្ខជាតិដែលមាននៅលើដីក៏ដូចជាអ្វីដែលត្រូវបានគេស្គាល់ពីបាតសមុទ្រសមុទ្រនិងមហាសមុទ្រ

ទីលំនៅគ្រួសារ

Sleeve House

ទីលំនៅគ្រួសារ ផ្ទះដែលមានតែមួយគត់នេះពិតជាត្រូវបានរចនាឡើងដោយស្ថាបត្យករនិងអ្នកប្រាជ្ញឈ្មោះអាដាមដេមឹមហើយថ្មីៗនេះបានទទួលចំណាត់ថ្នាក់លេខ ២ នៅក្នុងការប្រកួតប្រជែងប្រចាំឆ្នាំរបស់អាមេរិចស្ថាបត្យករអាមេរិក។ ផ្ទះ 3-BR / 2,5 ងូតទឹកត្រូវបានបើកនៅលើវាលស្មៅរមៀលដែលជាកន្លែងផ្តល់ភាពឯកជនក៏ដូចជាជ្រលងភ្នំនិងទេសភាពភ្នំយ៉ាងខ្លាំង។ ដូចដែលវាមានភាពស្វាហាប់ដូចដែលវាអាចអនុវត្តជាក់ស្តែងរចនាសម្ព័ន្ធត្រូវបានគេគិតតាមដ្យាក្រាមដែលមានទំហំដូចនឹងដៃអាវពីរប្រសព្វគ្នា។ រូបចម្លាក់ឈើដែលមានប្រភពថាមពលប្រកបដោយនិរន្តរភាពផ្តល់ឱ្យផ្ទះនូវវាយនភាពរដិបរដុបដែលជាការបកស្រាយឡើងវិញនៃជង្រុកចាស់នៅជ្រលងភ្នំហូដសាន់។

វ៉ាលីនិរន្តរភាព

Rhita

វ៉ាលីនិរន្តរភាព ការជួបប្រជុំគ្នានិងការរុះរើដែលត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់បុព្វហេតុនិរន្តរភាព។ ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធរចនាសម្ព័នធ័រដែលត្រូវបានរចនាថ្មី ៧០ ភាគរយនៃផ្នែកត្រូវបានកាត់បន្ថយមិនមានកាវបិទរឺរំអិលសម្រាប់ការជួសជុលគ្មានការកាត់ផ្នែកខាងក្នុងដែលធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការជួសជុលនិងថយចុះ ៣៣ ភាគរយនៃបរិមាណដឹកទំនិញនៅទីបំផុតពង្រីកវ៉ាលី វ​ដ្ត​ជីវិត។ គ្រឿងបន្លាស់ទាំងអស់អាចត្រូវបានទិញជាលក្ខណៈបុគ្គលសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរវ៉ាលីផ្ទាល់ខ្លួនឬប្តូរគ្រឿងបន្លាស់ដោយមិនចាំបាច់យកវ៉ាលីត្រឡប់មកមណ្ឌលជួសជុលដែលត្រូវការសន្សំសំចៃពេលវេលានិងកាត់បន្ថយការដឹកជញ្ជូនកាបូន។

កៅអីលោហៈខាងក្រៅ

Tomeo

កៅអីលោហៈខាងក្រៅ ក្នុងអំឡុងទសវត្សទី ៦០ អ្នករចនាចក្ខុវិស័យបានបង្កើតគ្រឿងសង្ហារិមប្លាស្ទិចដំបូងគេ។ ភាពប៉ិនប្រសប់របស់អ្នករចនាគួបផ្សំនឹងភាពបត់បែននៃសារធាតុបាននាំឱ្យមិនអាចខ្វះបាន។ ទាំងអ្នករចនានិងអ្នកប្រើប្រាស់បានក្លាយជាអ្នកញៀននឹងវា។ សព្វថ្ងៃនេះយើងដឹងពីគ្រោះថ្នាក់បរិស្ថាន។ នៅតែរាបស្មើរភោជនីយដ្ឋាននៅតែមានផ្ទុកកៅអីជ័រ។ នេះដោយសារតែទីផ្សារផ្តល់ជម្រើសតិចតួច។ ពិភពរចនានៅតែមានប្រជាជនតិចណាស់ជាមួយអ្នកផលិតគ្រឿងសង្ហារឹមដែកថែបសូម្បីតែពេលខ្លះការរចនាឡើងវិញពីចុងសតវត្សរ៍ទី ១៩ …ការចាប់កំណើតរបស់ថូម៉ូៈជាកៅអីដែកទំនើបមានពន្លឺនិងមានជង់។

កន្លែងសិល្បៈ

Surely

កន្លែងសិល្បៈ នេះគឺជាសិល្បៈធម្មតានិងលក់រាយរួមបញ្ចូលគ្នាជាមួយគ្នាក្នុងចន្លោះតែមួយ។ ចាប់តាំងពីស្ថាបត្យកម្មដែលជារោងចក្រកាត់ដេរសំលៀកបំពាក់នៅប្រទេសថៃ។ អាគារទាំងមូលរក្សាបាននូវវាយនភាពដ៏ប្រទាក់ក្រឡានៃជញ្ជាំងដែលជាវាយនភាពស្រទាប់នៃលំហបង្កើតភាពផ្ទុយគ្នាជាមួយខាងក្រៅហើយក៏បង្កើតបទពិសោធក្នុងលំហផងដែរ។ បោះបង់ចោលការតុបតែងរឹងពេកប្រើការតុបតែងទន់ខ្លះសម្រាប់ការបង្ហាញដែលបង្កើតអារម្មណ៍បន្ធូរអារម្មណ៍។ ភាពផ្ទុយគ្នារវាងការបង្កើតនិងដំណាក់កាលដំបូងគឺអាចបត់បែនបានសម្រាប់ការអភិវឌ្ឍអវកាសប្រកបដោយចីរភាពនាពេលអនាគត។

អត្តសញ្ញាណម៉ាក

Pride

អត្តសញ្ញាណម៉ាក ដើម្បីបង្កើតការរចនានៃមោទនភាពម៉ាកក្រុមការងារបានប្រើប្រាស់ការសិក្សារបស់ទស្សនិកជនគោលដៅតាមវិធីជាច្រើន។ នៅពេលដែលក្រុមបានធ្វើការរចនាឡូហ្គូនិងអត្តសញ្ញាណសាជីវកម្មវាត្រូវគិតគូរពីច្បាប់នៃចិត្តវិទ្យា - ធរណីមាត្រ - ឥទ្ធិពលនៃទម្រង់ធរណីមាត្រលើប្រភេទចិត្តសាស្ត្រជាក់លាក់របស់មនុស្សនិងជម្រើសរបស់ពួកគេ។ ដូចគ្នានេះផងដែរការរចនាគួរតែបណ្តាលឱ្យមានអារម្មណ៍ជាក់លាក់ក្នុងចំណោមទស្សនិកជន។ ដើម្បីទទួលបានលទ្ធផលដែលចង់បានក្រុមនេះបានប្រើច្បាប់នៃឥទ្ធិពលនៃពណ៌ទៅលើមនុស្សម្នាក់។ ជាទូទៅលទ្ធផលបានជះឥទ្ធិពលដល់ការរចនាផលិតផលទាំងអស់របស់ក្រុមហ៊ុន។