ទស្សនាវដ្តីរចនា
ទស្សនាវដ្តីរចនា
ការរចនាស្លាកស្រា

314 Pi

ការរចនាស្លាកស្រា ការពិសោធរសជាតិភ្លក់ស្រាគឺជាដំណើរការមិនចេះរីងស្ងួតដែលនាំឱ្យមានផ្លូវថ្មីនិងក្លិនបិដោរប្លែក។ លំដាប់មិនចេះរីងស្ងួតរបស់ pi ដែលជាលេខមិនសមហេតុផលជាមួយនឹងខ្ទង់ទសភាគគ្មានទីបញ្ចប់ដោយមិនបានដឹងពីលេខចុងក្រោយនៃពួកគេគឺជាការបំផុសគំនិតសម្រាប់ឈ្មោះស្រាទាំងនេះដោយគ្មានស៊ុលហ្វីត។ ការរចនាមានគោលបំណងដាក់លក្ខណៈពិសេសនៃស៊េរីស្រាចំនួន ៣,១៤ នៅក្នុងការយកចិត្តទុកដាក់ជំនួសឱ្យការលាក់ខ្លួនក្នុងចំណោមរូបភាពឬក្រាហ្វិក។ ដោយអនុវត្តតាមវិធីសាស្រ្តតិចតួចនិងសាមញ្ញស្លាកបង្ហាញតែលក្ខណៈពិតនៃស្រាធម្មជាតិទាំងនេះដូចដែលពួកគេអាចត្រូវបានគេសង្កេតឃើញនៅក្នុងសៀវភៅកត់ត្រារបស់អូណូជីន។

ការធ្វើឱ្យមានភាពស្វាហាប់នៃការធ្វើស្ពានថ្ម

Solar Skywalks

ការធ្វើឱ្យមានភាពស្វាហាប់នៃការធ្វើស្ពានថ្ម ទីប្រជុំជននានានៅលើពិភពលោកដូចជាទីក្រុងប៉េកាំងមានស្ពានអាកាសជាច្រើនដែលធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់សរសៃឈាមចរាចរណ៍ដ៏មមាញឹក។ ពួកគេច្រើនតែទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍បន្ទាបបន្ថោកអារម្មណ៍ទីក្រុងទាំងមូល។ គំនិតរបស់អ្នករចនាម៉ូដក្នុងការតម្លើងជើងភ្នំជាមួយនឹងសោភ័ណភាពបង្កើតថាមពលម៉ូឌុល PV និងបំលែងវាឱ្យទៅជាទីប្រជុំជនដ៏ទាក់ទាញមិនត្រឹមតែមាននិរន្តរភាពប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែថែមទាំងបង្កើតភាពចម្រុះនៃរូបចម្លាក់ដែលក្លាយជាអ្នកទាក់ទាញភ្នែកនៅក្នុងទេសភាពទីក្រុង។ ស្ថានីយ៍សាកថ្មតាមឡានអេឡិចត្រូនិចឬអេឡិចត្រូនិចនៅក្រោមជើងទម្រប្រើថាមពលពន្លឺព្រះអាទិត្យដោយផ្ទាល់នៅនឹងកន្លែង។

សៀវភៅ

ZhuZi Art

សៀវភៅ ការបោះពុម្ពសៀវភៅជាបន្តបន្ទាប់សម្រាប់ស្នាដៃដែលប្រមូលបាននៃអក្សរផ្ចង់បុរាណនិងគំនូរចិនត្រូវបានបោះពុម្ពផ្សាយដោយសារមន្ទីរសិល្បៈណានជីងហ្សូហ្សី។ ជាមួយនឹងប្រវត្តិសាស្រ្តដ៏យូរអង្វែងនិងបច្ចេកទេសឆើតឆាយគំនូរបុរាណនិងអក្សរផ្ចង់ចិនត្រូវបានរក្សាទុកសម្រាប់ការទាក់ទាញសិល្បៈនិងជាក់ស្តែង។ នៅពេលរចនាការរចនាបណ្តុំរូបភាពអរូបីពណ៌និងបន្ទាត់ត្រូវបានប្រើដើម្បីបង្កើតភាពត្រេកត្រអាលស្របគ្នានិងគូសបញ្ជាក់ចន្លោះទំនេរនៅក្នុងគំនូរព្រាង។ ការខំប្រឹងកើតឡើងស្របពេលជាមួយសិល្បករក្នុងការគូររូបបែបបុរាណនិងអក្សរផ្ចង់បែបផែនអក្សរផ្ចង់។

ផ្នត់បត់

Tatamu

ផ្នត់បត់ នៅឆ្នាំ ២០៥០ ចំនួន ២ ភាគ ៣ នៃចំនួនប្រជាជនលើផែនដីនឹងរស់នៅក្នុងទីក្រុង។ មហិច្ឆតាសំខាន់នៅពីក្រោយតាតារុគឺផ្តល់គ្រឿងសង្ហារិមដែលអាចបត់បែនបានសម្រាប់មនុស្សដែលទំហំរបស់វាមានកំណត់រួមទាំងអ្នកដែលផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅញឹកញាប់។ គោលបំណងគឺដើម្បីបង្កើតគ្រឿងសង្ហារិមវិចារណញាណដែលរួមបញ្ចូលភាពរឹងមាំជាមួយនឹងរាងស្តើង។ វាត្រូវការចលនារមួលតែមួយគត់ដើម្បីដាក់លាមក។ ខណៈពេលដែលហ៊ីងទាំងអស់ធ្វើពីក្រណាត់ប្រើបានយូរធ្វើឱ្យវាមានទម្ងន់ស្រាលភាគីឈើផ្តល់នូវស្ថេរភាព។ នៅពេលដែលសម្ពាធត្រូវបានអនុវត្តទៅវាលាមកកាន់តែរឹងមាំនៅពេលបំណែករបស់វាចាក់សោរជាមួយគ្នាដោយសារតែយន្តការនិងធរណីមាត្រតែមួយគត់។

ការថតរូប

The Japanese Forest

ការថតរូប ព្រៃជប៉ុនត្រូវបានគេយកចេញពីទស្សនៈសាសនាជប៉ុន។ មួយក្នុងចំណោមសាសនាបុរាណរបស់ជប៉ុនគឺគំនូរជីវចល។ ការធ្វើឱ្យមានចលនាគឺជាជំនឿដែលថាសត្វមិនមែនជាមនុស្សនៅតែជាជីវិត (រ៉ែវត្ថុបុរាណ។ ល។ ) និងវត្ថុដែលមើលមិនឃើញក៏មានចេតនាផងដែរ។ ការថតរូបគឺស្រដៀងនឹងនេះ។ Masaru Eguchi កំពុងបាញ់អ្វីមួយដែលធ្វើឱ្យមានអារម្មណ៍នៅក្នុងប្រធានបទ។ ដើមឈើស្មៅនិងសារធាតុរ៉ែមានអារម្មណ៍ថាជាឆន្ទៈនៃជីវិត។ ហើយសូម្បីតែវត្ថុបុរាណដូចជាទំនប់វារីអគ្គិសនីដែលបន្សល់ទុកជាយូរមកហើយមានអារម្មណ៍ថាមានឆន្ទៈ។ ដូចដែលអ្នកបានឃើញធម្មជាតិដែលមិនមានបញ្ហានោះអនាគតនឹងឃើញទេសភាពបច្ចុប្បន្ន។

ការប្រមូលគ្រឿងសំអាង

Woman Flower

ការប្រមូលគ្រឿងសំអាង ការប្រមូលនេះត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយស្ទីលសម្លៀកបំពាក់ដែលនិយាយបំផ្លើសរបស់ស្ត្រីអឺរ៉ុបនៅយុគសម័យមជ្ឈិមសម័យនិងរូបភាពនៃភ្នែករបស់បក្សី។ អ្នករចនាបានដកស្រង់ទម្រង់របស់អ្នកទាំងពីរហើយប្រើវាជាគំរូច្នៃប្រឌិតនិងផ្សំជាមួយការរចនាផលិតផលដើម្បីបង្កើតជារូបរាងនិងម៉ូតប្លែកដែលបង្ហាញពីទម្រង់សម្បូរបែបនិងថាមវន្ត។