ទស្សនាវដ្តីរចនា
ទស្សនាវដ្តីរចនា
ផ្ទះ

Santos

ផ្ទះ ដោយប្រើឈើជាធាតុផ្សំដ៏សំខាន់ក្នុងការកសាងផ្ទះផ្លាស់ប្តូរកំរិតពីរផ្នែកដោយបង្កើតជាដំបូលភ្លឺដើម្បីបញ្ចូលជាមួយបរិបទនិងអនុញ្ញាតឱ្យមានពន្លឺធម្មជាតិចូល។ ចន្លោះកម្ពស់ពីរជាន់បញ្ជាក់ពីទំនាក់ទំនងរវាងជាន់ផ្ទាល់ដីជាន់ខាងលើនិងទេសភាព។ ដំបូលដែកពីលើរន្ទះរុយការពារវាពីឧប្បត្តិហេតុនៃព្រះអាទិត្យខាងលិចនិងបង្កើតបរិមាណឡើងវិញជាផ្លូវការធ្វើឱ្យមានចក្ខុវិស័យនៃបរិស្ថានធម្មជាតិ។ កម្មវិធីនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយកំណត់ទីតាំងសាធារណៈនៅជាន់ផ្ទាល់ដីនិងការប្រើប្រាស់ឯកជននៅជាន់ខាងលើ។

គ្រឿងសង្ហារឹមបូកកង្ហារ

Brise Table

គ្រឿងសង្ហារឹមបូកកង្ហារ តុប្រាយត្រូវបានរចនាឡើងដោយមានទំនួលខុសត្រូវចំពោះការប្រែប្រួលអាកាសធាតុនិងបំណងប្រាថ្នាក្នុងការប្រើប្រាស់អ្នកគាំទ្រជាជាងម៉ាស៊ីនត្រជាក់។ ជាជាងផ្លុំខ្យល់បក់ខ្លាំងវាផ្តោតអារម្មណ៍ថាមានអារម្មណ៍ត្រជាក់តាមរយៈការបញ្ចោញខ្យល់សូម្បីតែបញ្ចោញម៉ាស៊ីនត្រជាក់។ ជាមួយនឹងតារាង Brise អ្នកប្រើប្រាស់អាចទទួលបានខ្យល់អាកាសខ្លះហើយប្រើជាតុចំហៀងក្នុងពេលតែមួយ។ ម្យ៉ាងទៀតវាជ្រាបចូលទៅក្នុងបរិស្ថានបានយ៉ាងល្អហើយធ្វើឱ្យទីធ្លាកាន់តែស្រស់ស្អាត។

ចំណងជើងបើក

Pop Up Magazine

ចំណងជើងបើក គម្រោងនេះគឺជាដំណើរមួយដើម្បីស្វែងយល់ពីបញ្ហានៃការរត់គេចខ្លួន (ប្រធានបទសម្រាប់ឆ្នាំ ២០១៩) ដោយអរូបីនិងស្ទាត់ជំនាញដែលបង្ហាញពីការផ្លាស់ប្តូរអ្វីដែលថ្មីនិងផលវិបាកពីនោះ។ រាល់ចក្ខុគឺស្អាតនិងមានផាសុកភាពក្នុងការមើលផ្ទុយពីការពិតដែលមិនស្រួលពីទង្វើនៃការរត់គេចខ្លួន។ ការរចនាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរឥតឈប់ឈរហើយទម្រង់ត្រាប់តាមគំនូរជីវចលតំណាងឱ្យសកម្មភាពនៃការអានឡើងវិញបណ្តាលមកពីស្ថានភាពមួយចំនួន។ ការរត់គេចខ្លួនមានអត្ថន័យខុសគ្នាការបកស្រាយនិងចំណុចនៃទស្សនៈខុសគ្នាពីការលេងរហូតដល់ធ្ងន់ធ្ងរ។

ចិញ្ចៀនរចនាសម្ព័ន្ធ

Spatial

ចិញ្ចៀនរចនាសម្ព័ន្ធ ការរចនារួមបញ្ចូលរចនាសម្ព័ន្ធស៊ុមដែកដែលក្នុងនោះរិលត្រូវបានធ្វើឡើងតាមរបៀបដែលមានការសង្កត់ធ្ងន់លើទាំងដុំថ្មក៏ដូចជារចនាសម្ព័ន្ធស៊ុមដែក។ រចនាសម្ពន្ធ័នេះពិតជាបើកចំហរហើយត្រូវប្រាកដថាថ្មគឺជាផ្កាយនៃការរចនា។ ទម្រង់មិនទៀងទាត់នៃរិលនិងគ្រាប់បាល់ដែកដែលកាន់កាប់រចនាសម្ព័ន្ធជាមួយគ្នានាំមកនូវភាពទន់ភ្លន់បន្តិចបន្តួចចំពោះការរចនា។ វាគឺដិត, គួរឱ្យខ្លាចនិងអាចពាក់បាន។

ការផ្សព្វផ្សាយ

Insect Sculptures

ការផ្សព្វផ្សាយ បំណែកនីមួយៗត្រូវបានធ្វើដោយដៃដើម្បីបង្កើតរូបចម្លាក់សត្វល្អិតដែលបំផុសគំនិតដោយបរិស្ថាននិងអាហារដែលពួកគេបរិភោគ។ ស្នាដៃសិល្បៈនេះត្រូវបានគេប្រើជាការអំពាវនាវឱ្យមានសកម្មភាពតាមរយៈគេហទំព័រដូមូមផងដែរដើម្បីកំណត់អត្តសញ្ញាណសត្វល្អិតជាក់លាក់របស់គ្រួសារ។ ធាតុដែលត្រូវបានប្រើសម្រាប់រូបចម្លាក់ទាំងនេះមានប្រភពចេញពីកន្លែងចាក់សំរាមកន្លែងចាក់សំរាមគ្រែទឹកទន្លេនិងផ្សារទំនើប។ នៅពេលដែលសត្វល្អិតនីមួយៗត្រូវបានគេប្រមូលផ្តុំពួកគេត្រូវបានគេថតរូបនិងចាប់យកនៅក្នុងហាងរូបថត។

ការ៉េម

Sister's

ការ៉េម ការវេចខ្ចប់នេះត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនការ៉េមស៊ីស្ទ័រ។ ក្រុមអ្នករចនាបានព្យាយាមប្រើនារីបីនាក់ដែលជាការរំofកដល់អ្នកផលិតផលិតផលនេះក្នុងទម្រង់ពណ៌រីករាយដែលកើតចេញពីរសជាតិនៃការ៉េមនីមួយៗ។ នៅក្នុងរសជាតិនីមួយៗនៃការរចនារូបរាង pf ការ៉េមត្រូវបានប្រើជាសក់របស់តួអង្គដែលបង្ហាញពីរូបភាពគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍និងថ្មីនៃការវេចខ្ចប់ការ៉េម។ ការរចនានេះតាមទំរង់ថ្មីរបស់វាបានទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំងក្នុងចំណោមដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ខ្លួនហើយមានការលក់ខ្ពស់។ ការរចនាព្យាយាមបង្កើតការវេចខ្ចប់ដើមនិងច្នៃប្រឌិត។